Wil jij ook leerlingen met speciale behoeften laten groeien?

Geniet jij van de kleine successen in de ontwikkeling van kinderen? Zoals voor het eerst zelf een boterham smeren of samen spelen? En wil jij jouw expertise inzetten voor kinderen die dit niet vanzelf leren? Dan is dit jouw kans!

Onze leerlingen zoeken een leraar die hen alle aandacht kan geven die ze nodig hebben. Iemand die hen helpt om nieuwe vaardigheden te ontwikkelen. Dat doe je niet alleen. Deze kinderen hebben veel ondersteuning nodig, dus je werkt nauw samen met je collega’s. Je kunt rekenen op een goede sfeer, een fijn teamgevoel en natuurlijk op de waardering die je verdient.

Bekijk de vacatures

Onderwijs geven we samen

Bij De Onderwijsspecialisten hebben we hart voor leerlingen met speciale behoeften. We willen dat ieder kind kan groeien. Daarom nemen we de tijd en ruimte om een goede relatie op te bouwen met onze leerlingen. En collega’s? Die staan er nooit alleen voor. Specialistisch onderwijs geven we echt samen.

Samenwerken

Onderwijs geven we samen bij De Onderwijsspecialisten. Zo laten we ieder kind groeien. Elke dag vinden we oplossingen om leerlingen vooruit te helpen. Hiervoor hebben we elkaar nodig en werken we als één team. Zowel collega’s als leerlingen, hun ouders en zorgmedewerkers. Je staat er nooit alleen voor.

Betrokken

We hebben hart voor speciale leerlingen en voor elkaar. Die mensgerichte manier van werken zie je in de hele organisatie. Bij onze leraren, ondersteuners en het bestuur. Daar zijn we trots op en dat voel je als je hier werkt.

Ontwikkeling

Groei en ontwikkeling van leerlingen, daar doen we het voor. Maar onze ontwikkelingsgerichtheid is kenmerkend voor de héle organisatie. We hebben hoge ambities en zijn altijd bezig om zaken nog beter te organiseren voor onze leerlingen. Juist daarom krijg ook jij als medewerker de beste ondersteuning om zelf groeien en je te ontwikkelen.  

 

 

Wil je weten hoe het is om bij De Onderwijsspecialisten te werken? Lees dan de ervaringen van onze medewerkers.

Verhalen