Jaarverslag 2019: in beweging

Met plezier presenteren we ons jaarverslag 2019! Hoe anders was de wereld vorig jaar rond deze tijd. Van corona was nog geen sprake. Niemand wist wat een enorm beroep vanaf maart 2020 op de flexibiliteit van het onderwijs en de professionals gedaan zou worden. We maken een diepe buiging voor onze 25 scholen: ze bleven op volle kracht vooruit gaan, dwars door de uitdagingen heen, op weg naar mogelijkheden en oplossingen. Volop in beweging dus. En dat was al zo in het jaar vóór corona. Vandaar het thema van dit jaarverslag: In beweging.

In ons jaarverslag laten we ontwikkelingen zien waarin we in beweging zijn en waar we trots op zijn: innovatie in het Ixperium, onze samenwerking met gemeenten in arbeidstoeleiding en onze andere benadering van de arbeidsmarkt. Voorbeelden die laten zien dat we de handen ineen slaan om de mogelijkheden voor onze leerlingen te kunnen vergroten.

We bedanken iedereen die heeft bijgedragen aan het behalen van deze resultaten. Alle medewerkers die elke dag hun betrokkenheid laten zien en hun expertise inzetten om onze leerlingen het beste onderwijs te bieden. Maar ook onze partners. Want alleen Samen laten we elk kind groeien.

Je bekijkt het jaarverslag op je computer, tablet of mobiele telefoon. De resultaten en cijfers over 2019 en de artikelen kun je ook in pdf downloaden.

jaarverslag 2019